Zasady działania systemu

Opis działania oprogramowania do automatycznego wprowadzania reklam:

  1. Logowanie do systemu bezpośrednio na serwerze spółki, dla wszystkich klientów chcących skorzystać z e-usługi będzie istniał jeden interfejs.

  2. Rejestracja nowego użytkownika - proces ten uwzględnia podanie nazwy firmy lub imię i nazwisko użytkownika, adresu, NIP-u (w przypadku przedsiębiorcy), PESEL-a (w przypadku osoby prywatnej), konta e-mail, hasła wraz z uwzględnieniem jego siły. Na konto klienta zostanie wysłana informacja z potwierdzeniem zarejestrowania w serwisie.
    Etap ten realizowany jedynie w przypadku pierwszego użycia. Zapewniona zostanie funkcja przypominania hasła.

  3. Po zalogowaniu do systemu klient będzie określał lokalizacje ekranu, na którym ma zostać wyemitowana reklama oraz porę emisji reklamy, długość pojedynczego spotu wynosi 15 sek. Do wyboru dostępnych będzie 5 lokalizacji: Piekary Śląskie, Kraków, Poznań, Rzeszów i Tarnów. Po wybraniu miasta klient będzie ustalał termin ukazywania się spotu oraz ilość powtórzeń w ciągu godziny. Po ustaleniu terminów i miejsc nastąpi wprowadzenie z dysku komputera lub pamięci przenośnej pliku reklamowego przygotowanego wg wytycznych technicznych (będą to pliki graficzne w formie zdjęcia lub animacji lub pliki tekstowe). Plik zostanie przesłany na główny serwer zarządzający harmonogramem wyświetlania reklam.

  4. Po określeniu lokalizacji emisji reklamy, czasu i długości jej trwania oraz dokonaniu transferu pliku będzie następowała zapłata za e-usługę, naliczana jednostkowo w postaci zapłaty za 1 minutę emisji reklamy pomnożoną przez ilość wykupionych minut oraz ilość ekranów zarezerwowanych do jej emisji. Kalkulator wyliczy długość zarezerwowanego czasu oraz kwotę do zapłaty. Klient naciśnie przycisk np. „PŁATNOŚĆ”co spowoduje otwarcie się okna z płatnością on-line. Dokonanie przelewu w sposób automatyczny uruchomi e-usługę do realizacji, natomiast system księgowo-finansowy wygeneruje w sposób automatyczny fakturę lub rachunek, wyświetli go na monitorze oraz prześle drogą elektroniczną do klienta oraz do biura Fronimy. Na fakturze powinny być uwzględnione miejsca i czasy zarezerwowane przez klienta. Po zapłacie w harmonogramie na serwerze zostanie zarezerwowany czas, który nie będzie dostępny dla innych klientów.


Dane ogólne:
  • koszt e-usługi jest przyporządkowany dla 1 minuty emisji
  • emisja reklam 16 godzin w ciągu dnia
  • transmisja danych realizowana będzie z wykorzystaniem protokołu SSL

Aktualności

2013.05.22 Oferta wiosenna Zapraszamy do długoterminowych kampanii. Rabat do 40%
Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. PersistentQueueNumber,manageableQueueCookie0,goodsport – przechowuje kolejkę zdjęć
  3. offerclient - sesja klienta
  4. CMS_DEBUG – debugowanie strony
  5. jsltTestCookie – testowe ciasteczko
  6. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  7. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www
  8. ADMS_ID, storeregion, mbox, georouting_presented, BANNER_TYPE, s_pers, s_vi - adobe.com
  9. x-src, datr - używane przez facebook.com

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.