Instrukcja obsługi ASWR

Instrukcja Obsługi Automatycznego Systemu Wprowadzania Reklam na ekranach LED

  1. Aby wprowadzić reklamę należy posiadać plik reklamowy, który powinien być przygotowany wg poniższych wymogów:
    1. format obrazu: 16:9
    2. format pliku video: (mpeg, avi, qt, mov, mp4, asf, wmv), PAL (720x576, 72 dpi, 25fps)/ Widescreen (720x480)
    3. format pliku graficznego: (jpeg, tif, gif, png) Rozdzielczość maksymalnie 1024x768
    4. max. rozmiar pliku 80 MB
    5. czas pliku: 10sek lub 15sek lub 30sek

  2. Rejestracja i logowanie

    Rejestracja konta dla osoby fizycznej:
    1. Adres email który służy jako login do systemu. Na podany adres zostaną wysłane informacje o sposobie aktywacji konta. Na konto będą wysyłane również inne informacje z systemu (między innymi procedura odzyskiwania konta, informacje o złożeniu zamówienia, płatności, faktury)
    2. Adres zamieszkania
    3. PESEL
    4. Imię i nazwisko
    5. Numer telefonu.

    Rejestracji konta firmowego:
    1. Adres email, służący jako login do systemu. Na podany adres zostaną wysłane informacje o sposobie aktywacji konta. Na konto będą wysyłane również inne informacje z systemu (między innymi procedura odzyskiwania konta, informacje o złożeniu zamówienia, płatności, faktury)
    2. Adres siedziby firmy
    3. NIP i REGON firmy
    4. Imię i nazwisko osoby kontaktowej odpowiedzialnej za korzystanie z serwisu.

  3. Wprowadzanie kampanii reklamowej
    1. Wybór lokalizacji
      Następuje wybór lokalizacji ekranu, na którym ma być wprowadzona reklama.
    2. Wybór terminu kampanii
      Następuje wybór dat pomiędzy którymi ma być przeprowadzona kampania.
    3. Wybór długości spotu oraz częstotliwości powtórzeń
      Następuje wybór długości spotu spośród możliwych (np. 10sek lub 15sek lub 30sek).
      Następuje wybór częstotliwości powtórzeń w ciągu 1 godziny (np. 10 razy lub 20 razy lub 30 razy).
    4. Stworzenie media-planu
      Na podstawie dokonanej rezerwacji aplikacja obliczy koszt kampanii i wyświetli go na ekranie.
      Po wyświetleniu informacji o płatności i zaakceptowaniu jej przez klienta, klient będzie mógł wprowadzić spot reklamowy z dysku swojego komputera bądź innej pamięci zewnętrznej lub poprzez wybór pliku ze swojego folderu plików, w którym będą mieścić się pliki, które klient wcześniej miał w użyciu.
    5. Dodawanie kampanii
      Jeżeli klient chce stworzyć kolejną kampanię w innej lokalizacji musi powtórzyć Krok a)-d)
    6. Płatność
      Po zatwierdzeniu wszystkich kampanii wyświetli się całkowite podsumowanie, w którym będą uwzględnione wszystkie wybrane kampanie oraz całkowita kwota do zapłaty.
      Na podstawie tych danych zostanie stworzona faktura proforma oraz uruchomiony system płatności on-line. Po opłaceniu należnej kwoty przy pomocy platformy płatności elektronicznych platnosci.pl , zostanie wygenerowana faktura VAT i przesłana do klienta na podany adres e-mail.
    7. Po zatwierdzeniu i opłacie kampania zostanie zablokowana do edycji przez użytkownika.
Uwagi:
  • Minimalny czas trwania kampanii 1 dzień
  • Kampania musi być planowana z wyprzedzeniem min. 48godz. przed planowanym wyświetleniem tzn., że jeżeli stworzymy i dodamy kampanię reklamową 01.X, to możemy ją zaplanować od 03.X
  • Wybierając powtarzalność spotu, należy pamiętać, że częstotliwość wyświetlania nie musi być, co taką samą ilość minut, ponieważ automat wypełnia wolne przestrzenie na „play liście”, oznacza to, że wybrana ilość powtórzeń w ciągu godziny (np. 20 razy), nie odpowiada dokładnie temu, że dany spot będzie wyświetlany co 3 minuty, na pewno będzie wyświetlony 20 razy w ciągu godziny ale okres pomiędzy kolejnymi wyświetleniami, może być różny (raz może to być np. 2 min., a raz 4min).

Aktualności

2013.05.22 Oferta wiosenna Zapraszamy do długoterminowych kampanii. Rabat do 40%
Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. PersistentQueueNumber,manageableQueueCookie0,goodsport – przechowuje kolejkę zdjęć
  3. offerclient - sesja klienta
  4. CMS_DEBUG – debugowanie strony
  5. jsltTestCookie – testowe ciasteczko
  6. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  7. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www
  8. ADMS_ID, storeregion, mbox, georouting_presented, BANNER_TYPE, s_pers, s_vi - adobe.com
  9. x-src, datr - używane przez facebook.com

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.